ブログと修復と (α)

書き部のブログ。書いてあることの2割を嘘だと思って読むべし。毎週金曜午後に更新 月三回 コリウスの葉っぱが目印 更新は終了しました。

プロデュースとキャラソン 上巻

問題があったのでDanishになっています。読みたい人は翻訳して読んでください。

Tilsyneladende tullede fire voksne med en hvid cirkel, så da jeg troede, det var en Beyblade, spredte jeg bare vinylen i dagligvarebutikken og spiste.  Det er en banan.


 


 



 "Jeg synes det er okay for en person at lave en ting."


 Youtube


 ZUN, der selv fortsatte med at udvikle det populære spil Touhou-serien, siger.  Og forfatteren selv synes at være ret populær.

 Han rejste fiktivt indhold som et spil på global skala og var alene.  I den henseende tror jeg, det er den første i verden.  Jeg tror, ​​at dette punkt er meget vurderet.


 Først og fremmest vil jeg skrive om grunden til, at Mr. ZUN er så populær.

 Jeg tror, ​​folk har en tendens til at foretrække talenter, der kan gøre mange ting alene.

 For eksempel, hvis du ser på de populære rappere, er det naturligt, at strømmen er god, men selve sangen er ringere end dem, der laver ren hiphop, og MC-kraften er også ringere end de bedste skuespillere og entertainere., At synge ville ikke være egnet til en sanger, og tekst er ikke så god som en hip-hop tekstforfatter * (Bemærk).  (Selvfølgelig skiller nogle af de populære spillere sig ud)


 


 Alligevel er det anderledes som en total styrke, fordi jeg producerer dem omfattende.

 Det er forbløffende, at Mr. ZUN var i stand til at håndtere alt fra spildesign, programmering til komposition af sig selv.


 Dernæst Mr. ZUNs kunstneriske evaluering

 Mr. ZUN skiller sig tydeligt ud i karakterdesign og verdensbillede.  Jeg synes dog ikke, det er så godt, når det kommer til spildesign, komposition og tegning.


 Jeg klager fra mange retninger, så jeg skriver årsagerne til mit talent ned.


 Bana er den type, der mener, at han har et naturligt talent (arvelighed).  Jeg tror også, at hvis du gør det samme i årtier, vil det blive raffineret (intuition og akklimatisering).

 Jeg tror, ​​at standarden for kunstnerisk talent er, om vi kan skabe en ny kongelig vej.


 Karakterdesign / verdensbillede


 Kostumer, stilarter og indstillinger, der er overvældende egnede til karakteren.  De er fremragende gode i forhold til andre værker.  Almindelige mennesker kan ikke skabe "nye" kongelige vejkarakterer som "tjenestepiger, der stopper tiden".  Karakter make-up langs maden afledt af "Flying Ampang" og karakter make-up langs traditionen afledt af Mr. ZUNs "Flying Priestess".  Ligesom Takashi Yanase fra Heisei.  Jeg var også meget god til at sælge efter den samme person.


 Spil design


 Det ville være subtilt, hvis Touhou-serien siges at være "ny" som et spil.  ZUN siger også, at han laver spil i 90'ernes stil.  Uanset om det er interessant eller ej.


 Sammensætning


 Det adskiller sig fra at sige, at selve sangens genre er "ny".  Typisk spilmusik.  Der er mange spil med lignende sange.  (Men jeg opsummerer i næste uge, hvorfor sangene er blevet så populære.)


 Tegning


 


 Det er unikt og har et godt strejf, men det burde ikke være et billede, der siger "Wow! Jeg forstår ikke godt, men jeg vil se det hele tiden!"  Bemærk, at det ikke kan bringes til karakterstyrken.  Hvis det er en mangakonkurrence, der kræver trækkraft, vil den blive droppet.


 


 Supplement


 Jeg tror, ​​det afhænger af, om du er talentfuld eller ej, og om du kan gøre noget attraktivt.

 For eksempel føler bananen, der skriver denne blog, at han ikke har noget talent til at spinde ord.  Dette skyldes, at der er et bestemt antal mennesker i verden, der læser og skriver interessante sætninger uanset indholdet, men de kan ikke skrive sådanne sætninger.  Jeg er dog stolt af, at det er en anstændig "læsbar" (også kaldet attraktiv / god) tekst.  Du har ikke brug for talent for at skabe sådan en ting, men jeg synes, at de følgende tre er vigtige.


 Noget teknologi


 Høflighed


 Objektiv visning


 Anvender dette til blogskrivning,


 Sådan vælges og arrangeres forbindelser mellem sætninger, hvordan man skriver tegnsætningstegn osv.


 Fjern typografiske fejl, juster ordordene osv.


 Uddyb med bevidstheden om at vise andre.


 Jeg tror, ​​at denne idé også gælder for andre ting, der er beregnet til at blive vist for andre.  Det samme gælder for billeder og musik, som du aldrig har lavet for at vise andre.  Ellers ville ingen i verden spille sådan en fascinerende sang eller et billede!  !!


 Objektiv visning er vigtig.  Det er også meget vigtigt at bestemme dit talent.


 Youtube





 Endelig om min drøm


 

 Min drøm er at producere.  Den ene er at fremstille noget, der produceres fuldstændigt.  Glæden ved at være i stand til at kontrollere et indhold individuelt beundres meget som en japansk håndværker.


 Jeg synes dog, det er meget værdifuldt at skabe noget i samarbejde med andre mennesker.  Generelt er det usædvanligt at gøre alt alene.  Selvom du laver grov komposition, programmering og design, synes jeg det er muligt at overlade de fine justeringer til andre fagfolk.


 Med hensyn til at producere noget kan dette også opnås ved at producere et talent eller blive et lærer-lærling-forhold.


 Og det ville være meget stolt af at tjene og leve på det.


 (Et års total er ikke som et korn, et tiårs total er ikke som et træ.)


 Selv om det siges, at der ikke er noget som en livsplan, der kan få folk til at vokse, er den velegnet til denne æra.


 "Total levetid, intet som at producere"


 ret.  Stop med at snakke!


 


 (Først og fremmest producerer vi korn.)


 


 


 


 


 * Tillæg


 Fordi det er ekstremt let at misforstås


 


 Det er en teori, som jeg fortsætter med at sige i denne blog, men det er anderledes, om det er sejt eller ej, og om det er godt eller ej.

 Derfor er "poesien skrevet af en tekstforfatter, der har gjort i mange år" bedre "end de fleste rappers tekster", som en generel teori.  Uanset om det er interessant som en lyrik af Hiphop, er vektoren af ​​lyriske skrivefærdigheder som hvordan man arrangerer og vælger ord forskellig.  (Også kaldet forskellen mellem Hiphopper og Rapper)